Moodne IT lahendus muudab ehituse järelteeninduse lihtsaks ja kiireks

25. veebruar 2019

Alates veebruari keskpaigast on kõigil Endoveri arendusse korteri ostnud inimestel võimalik ehituse peatöövõtjat teavitada vajalikest garantiitöödest läbi online süsteemi. Mugava ja lihtsa vormi kaudu jõuavad garantiitööd Pipedrive’i veebipõhisesse CRM-programmi, mis omakorda muudab tööde haldamise ning kontaktivõtu kiireks ja süsteemseks.

Eesmärgiga lahendada garantiijuhtumeid kiiremini ning pakkuda klientidele veelgi paremat kliendikogemust, võtsime appi kaasaegsed IT lahendused.

Priit Parktal, Ettevalmistus- ja järelteeninduse divisjoni juht

Veebruari keskel valmis Endoveri peatöövõtjal Metropoli Ehitusel uudne IT lahendus, mis võimaldab koduomanikel nii garantiiperioodi lõppemisel esitatava tööde nimekirja kui ka jooksvaid garantiitööde vajadusi esitada läbi online vormi aadressil www.metropoli.ee/garantii . Garantiitööde vormi kaudu suunatakse tööd moodsasse veebipõhisesse Pipedrive’i CRM keskkonda, mis võimaldab garantiitööde projektijuhtidel omada süsteemset ülevaadet garantiitöödest ja nende lahenduskäigust. Loomulikult aitab uue IT lahenduse kasutuselevõtt projektijuhtidel hõlpsamalt klientidega ühendust hoida. Ühtlasi annab online vorm klientidele võimaluse esitada avaldusi paindlikult ka pärast tööpäeva lõppu ning nädalalõppudel, 24/7.

Endoveri jaoks on alati olnud klienditeeninduse kvaliteet olulisel kohal ja usume, et tänu Metropoli Ehituse initsiatiivil loodud veebikeskkonnale tõuseb ehituse järelteenindus uuele tasemele.

Robert Laud, Endoveri tegevjuht